Gami89 13. Haftada başladı 17ye kadar her gün agrıdı her gün. Bir kere de migren atağı oldu. Buz koyuyordum alnıma, tepeme, enseme biraz iyi geliyordu. 17+5 de doktor randevum vardı Demir ilacı verdi, demirim düşmüş onu kullanıyorum 3 gündür agrım yok şükürler olsun. Tabi Demir düsüklügünü araştırdım sonra bas agrısı yapıyormuş. Eğer doktora gidecekseniz bir baktırın derim.