sozer1 Lale__ benimdee 😬 çok yalancı sancılarım oluyor ya çok sancı çeşyorum sen nasılsın , nstde şlk kez sancılarım 65 e çıktı
Lale__ sozer1 ben nst baglanmadim 31 haftamdayim ara ara oluyo haraket edemiyorum ama bi kac saniye olub geciyo
Askkokuluyavrum sozer1 yok canim benim kızım biraz iri 40 i beklersek 4 kiloyu geçer dedi doktor o yüzden 38 de sezeryan yaparız dedi ben normal Doğum istiyordum hep ama sekerim de olduğu icin endokrin uzmanım da izin vermedi sen kendin mi istedin ?
Yasmus55 Mr1517 evet insan sabırsızlanıyo çok gelicekmi ogunler diye allaha şükür geliyo 39-1de sezeryan olucam 😊