Sermec Mr1517 aynen kardeşini bekletmeden geldi benım mucizem 3 ay önce ilk bebegımı 7 haftalıkken kaybettim rabbım bana bekletmeden yıne nasıp etti imşwllah bu bebeğim doğar hayırlısıyla 🙏
Mr1517 Sermec mekanı cennet olsun.. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin her birimizinde inşallah canım 🙏🏻
Mr1517 Buharaa benim 17 ekim doğum tarihi inşallah öyle dedi doktor ama kız bebekleri erken geliyor diyorlar 😂 ben eylül sonu düşünüyorum gelicek 😂
Asrinayaz Mr1517 216 👶🏻 En çok benim heralde hiç geçmiyecek gibi geliyor ama eminim doğduğundada ne kadar çabuk geçti anlamadım diyeceğim 😂
GozdeMurat18 Mr1517 yok yok geçiyor :) su gibi hemde. Sanıyorsun ki geçmicek ama zaman çok hızlı geçiyor emin ol. 🥰