kyr9324 benim de annem şeker hastası, suyum fazla ve bebek iri diye şeker yüklemesi yaptırmamı istedi doktorum. Hatta 50’lik içersem ve yüksek çıkarsa 100’lük içmek zorunda kalmıyım diye 75’lik yapalım dedi. Şimdiye kadar açlık şekerim hiç yüksek çıkmadı. Tokluğum da hep sınırda çıkardı. Ama şeker yüklemesinde 2.tokluğum yüksek çıktı. Gizli şekerin varsa bunu açlık toklukla ya da a1c1’le öğrenemezsiniz 🙏🏻 Doktorunuz ilaçlarınızı, sürecinizi biliyor o yapalım dediyse güvenmek gerekir diye düşünüyorum 🙏🏻