Nisanurnur Selam kizlar 25 haftalik olduk dun biraz once lavobaya girdigimde 1 damla kahverengi akinti gelmis esim gelince doktora gitmeyi dusunuyorum acaba neden oldu😥
CananENES Nisanurnur gıt canım sorun yoktur ama yınede baktır belkı onemlı bır durumdur kahverengı leke ve pembe kan ıstenmeyen bır durumdur rıske gırme hıc
Sirius Nisanurnur aynı haftalardayız bende de oldu. Doktorum dinlen yarın tahlilleri yaparız dedi. Siz doktora çıkarsanız farklı bir şey söylerse lütfen buraya yazın. Devam etti mi lekelenme ağrı var mı?
Nisanurnur Sirius dun yine geldi bu sefer biraz fazlaydi gittik hemen fitil verdi dinlen dedi sen naptin
Sirius Nisanurnur bana da dinlen dedi. Ben zaten dinleniyorum hep :) Fitil vermedi biraz kafam karışık. Belki başka doktora da danışırım.
Nisanurnur Sirius ben hic yerimde durmuyorum koltuk hali gecen hafta hep temizlik yaptin dun esim cok kizdi bidaha yapmicam bende ana anlamadigim bu haftalarda neden boyle oldu
Sirius Nisanurnur ikiz gebelik olduğu için ben çok dikkat ediyorum. Ama ağrım sızım yok o yönden biraz rahatım. Senin var mı ağrın?