Merhaba 34+4'teyim 28. Haftadan beri bebeğimin başı aşağıda ve 2 gündür kasıklarımda hareket ettiğini hissediyorum, aşağıya indi sanki. Niyeyse bana her an gelecek gibi geliyor 😁 Sizde de böyle durum var mı? Veya doğum yapan anneler böyle hissettikten kaç gün sonra doğurdunuz 🤭