Fatmaa96 en başlarda haftada 1 gittim hatta haftada 2 3 gittiğim oldu çünkü kasılmalarım çoktu ama çok şükür ilaçla en aza indi kasılmalar sonra 2 haftada 1 e çıkardık 1 kere de öyle gittim en son gitmemde rahim ağzı kısalmıştı gene ondan haftaya bidaha gel dedi yani bu hafta gittim bide şimdi bayramdan önce gel dedi yani 2 hafta sonra
kasılmlar için nidicard kullanıyorum bide vajinal progestan