Minanaz Arkadaşlar 7 haftalık ikizlere hamileyim mide bulantım yok ama midem çok ağrıyor rahatsiz ediyor beni ne rahatlatır sizce ?
Merveplnc Minanaz leblebi yiyebilirsin canım bastırıyo baya ağrıyı bende çok çekiyorum mide ağrısından 33. Haftamdaym gaviscon şurup verdiler yinede çok kullanmamak için son artık dayanamıyorum diyene kdr içmiyorm elma bide leblebi hafifletiyo baya
Minanaz zcolak doktoruma söyledim tüp bebekle hamile kaldım o yüzden ilaç için erken olduğunu söyledi
DemetDigesu Minanaz elma yıyın o rahatlatır agrısını alır doktorunuz rıske atmak ıstemıyor ama gavıscon gebelıkte hıc bır zararı yoktur
Esramese Minanaz ama soda icebilirsn midedeki gazi atarak rahatlatiyo zaten magnezyum yonunden faydasi var ilacta kullandm ama soda kadar iyi gelmedi veee bu sayede odemim siskinlgm olmadi