Merhaba 34+2 hamileyim 1 haftadir karnım taş gibi oluyordu kasılmalarım vardı bugunde sancım olunca acile gittim bebegin doģum kanalına girdigini soyledi ve acıklık oldugunu soyledi 3 gebeligim aciklik normalmi dedigimde daha once dogumundan kalan aciklik dedi aradan 5 yil gecmis sanirim bastan sagma bakildim 1 hafta sonra cagirdi dogum kanalina girmis ne zamn dogum olur acaba diger gebeligimde hic Boyle bisey yasamadm basinizdan Boyle bi durum gectimi acaba