Merhaba 17 haftalık hamileyim. Kan sulandırıcı iğne kullanıyordum bunlardan dolayı bir ay önce kanamam olmaya başladı. 3 gün hastenede yattım. Doktorum iğneyi kısa süreliğine kesti. Ancak kanamam durmuyor hala devam ediyor. İğneyi kestiğim için bebeğimi kaybetmektende korkuyorum. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Kendimi çok çaresiz hissediyorum.