Selvaelyenn 18 haftalığım. Karnımda kasılma ve sertleşme oluyor. Karnımın içindeki organları biri çekiyor assılıyor gibi. Doktorumaa yazdım. Arada sertleşme varsa düşük tehliken olabilir yazmış. Bu durumu yaşaayn var mı. Pskılojim hiç iyi değil. 😔
Marinnn Selvaelyenn bu doktorlarin anlamsiz yere korkutmalarini hic anlamiyorum bence en saglikli olani bi doktora gidip muayene olman
Snok Selvaelyenn ben de 18 haftalığım dün gece çok ağrım oldu bi kaç gün önce detaylıya girdiğimde bir sıkıntı yok demişlerdi
Nurrrrr444 Selvaelyenn canim ayni durum bendede oldu 18 haftalikken suan 19 haftaligim 2 kerede kanamam oldu sadece bol bol yatiyorm baska yapilack bisey yok bide karnin sertlestiginde hafif hafif oksa bebegini faydasini gorceksn
Selvaelyenn Marinnn evet yarını bekliycemm ben iki ayrı doktora gidiyorum. Biri manisada biri diyarbakırda. Manisadaki öyle yazdı. On gün önce gittim kontrole gayet sağlıklı demişti halbuki
Selvaelyenn Snok ağrı gibi değilde karnımda içten bi baskı oluyor. Sanki bebek tekmesi gibi. Günde 5-6 kere oluyor.
Marinnn Selvaelyenn Gönlünü ferah tut Rabbim evlatlarimizi saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah bende hamileligimin ilk haftalarinda kese kücuk devam etmeyebilir dedi hamilelik 2 yil beklemenin ardindan o sevinc resmen kursagimda kaldi her an tedirgindim kese gelisti cok sukur 12 haftada bi kanama gecirdim dusuk tehlikesi yoktu ama psikolojim resmen bozuldu her an bisey olacak diye cok sukur o da gecti simdi 19 haftaligiz demem o ki sıkma canıni herssy olacagina varir varsa riziklari dunyaya geleceklerdir Allahin izniyle stres yapma hicbisey yoksa bile stresten olur Allah korusun 😊
Marinnn Selvaelyenn Gönlünü ferah tut Rabbim evlatlarimizi saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah bende hamileligimin ilk haftalarinda kese kücuk devam etmeyebilir dedi hamilelik 2 yil beklemenin ardindan o sevinc resmen kursagimda kaldi her an tedirgindim kese gelisti cok sukur 12 haftada bi kanama gecirdim dusuk tehlikesi yoktu ama psikolojim resmen bozuldu her an bisey olacak diye cok sukur o da gecti simdi 19 haftaligiz demem o ki sıkma canıni herssy olacagina varir varsa riziklari dunyaya geleceklerdir Allahin izniyle stres yapma hicbisey yoksa bile stresten olur Allah korusun 😊
Marinnn Selvaelyenn Gönlünü ferah tut Rabbim evlatlarimizi saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah bende hamileligimin ilk haftalarinda kese kücuk devam etmeyebilir dedi hamilelik 2 yil beklemenin ardindan o sevinc resmen kursagimda kaldi her an tedirgindim kese gelisti cok sukur 12 haftada bi kanama gecirdim dusuk tehlikesi yoktu ama psikolojim resmen bozuldu her an bisey olacak diye cok sukur o da gecti simdi 19 haftaligiz demem o ki sıkma canıni herssy olacagina varir varsa riziklari dunyaya geleceklerdir Allahin izniyle stres yapma hicbisey yoksa bile stresten olur Allah korusun 😊
Marinnn Selvaelyenn Gönlünü ferah tut Rabbim evlatlarimizi saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah bende hamileligimin ilk haftalarinda kese kücuk devam etmeyebilir dedi hamilelik 2 yil beklemenin ardindan o sevinc resmen kursagimda kaldi her an tedirgindim kese gelisti cok sukur 12 haftada bi kanama gecirdim dusuk tehlikesi yoktu ama psikolojim resmen bozuldu her an bisey olacak diye cok sukur o da gecti simdi 19 haftaligiz demem o ki sıkma canıni herssy olacagina varir varsa riziklari dunyaya geleceklerdir Allahin izniyle stres yapma hicbisey yoksa bile stresten olur Allah korusun 😊
CanNurdan Selvaelyenn benim de bebeğin olduğu yerlerde bi karıncalanma gibi oluyor arada hep hareketi dedim 🙄 bence harekettir o
Selvaelyenn CanNurdan inşallahh doktor öyle diyincee pskolojim bozuldu resmen bi anda. Sertleşmede oluyor bende.
SemaG Her kasılma sertleşmesi olanın düşük tehlikesi olsaydı herkesin düşük tehlikesi olurdu ozaman canım doktorun saçmalamış muayene falan olmadan sakın kafana takıp stres falan yapma. Benimde sertleşiyordu doktorum magnezyum verdi iyi geldi mesela
Marinnn Selvaelyenn Gönlünü ferah tut Rabbim evlatlarimizi saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah bende hamileligimin ilk haftalarinda kese kücuk devam etmeyebilir dedi hamilelik 2 yil beklemenin ardindan o sevinc resmen kursagimda kaldi her an tedirgindim kese gelisti cok sukur 12 haftada bi kanama gecirdim dusuk tehlikesi yoktu ama psikolojim resmen bozuldu her an bisey olacak diye cok sukur o da gecti simdi 19 haftaligiz demem o ki sıkma canıni herssy olacagina varir varsa riziklari dunyaya geleceklerdir Allahin izniyle stres yapma hicbisey yoksa bile stresten olur Allah korusun 😊