azizeguneyy Kızlar 6 aylık hamileyim ama hala göbeğim tam çıkmadı beni görenler hamile olduğumu anlamıyor. belli olsun diye ona göre tişört bile giyiyorum ama hiç anlaşılmıyor 😂😂
Mineebd azizeguneyy bnmde ilk gebeliğimde 7 aylık civarı çıkmştı 😁 ilk olunca insan heves ediyo bende hep hamile tişörtü giyiyodum anlasınlar diye 😁😁
Marinnn azizeguneyy benimde hic karnim cikmadi esim ultrasondada gormesem inanmicam hamile olduguna diyor 😂😂😂😂😂 adam hakli yolun yarisina geldim hala fitim😂😂 hamile tisortleri aliyorum s beden onlar bile cuval gibi kaliyo 😂
Leylaa76 herkeste farklıymış cnm inan belli olmaması daha iyi, bende 6 aylığım ve dar bir yerden geçince zorlanıyorum 🤣gece uyurken karnım çöküyor sol ve sağ tarafım çürüyor, bir de nazar değiyor ne güzel karnın şişmiş güzel karnın var fln 😁
azizeguneyy Efsoo gebe kalmadan önce 50 kiloydum şuan 60 kiloyum ama bayadır 60 kiloyum bebek kilo alıyor ama ben 60da kalıyorum
kayramom1 azizeguneyy 2 bucuk aylık hamileyim inan karnım 6 aylık gibi duruyor yapıyla alakalı bence😂
Rhm_avc azizeguneyy bnmde öyleydi millet laf verip duruyordu karnın hiç yok diye 6 bitti şişmeye başladım artık. 😂
Afra34 4 aylık hamileyim Kiloda almadım hiç eşim 60 olmadan 60ı görmeden inanmam hamile olduğuna diyor😊 göbek yok acıkma yok aşerme yok kısaca belirti yok kimse inanmıcak😃banaa
Meltemasya2019 azizeguneyy Benimde öyleydi canım şuan 7 aylık bianda sisti ama hala küçük geçenlerde başka doktora gittim bide başkası baksın diye 7 aylık olduğuna inanmadı karnımı görünce bu nasıl hamile karni yok dedi 😂 ama genede kilo alıyorum 5 kilo aldım bianda
Minikkimyager azizeguneyy ben 52 kilo hamile kaldım 7.ayda belli olmaya başladı .zayıfsanız çok normal 😄
Betuel11 aydan sonra çıktı karnım belli olmaya başladı benimde eşim baba olucam psikolojisine giremedi zavallım göbeği görmeden olmuyor diyodu her doktora gittiğimizde niye karnı büyümüyo falan diyodu 🤣 şimdi her sabah sanki biraz daha çıkmış gibi hissediyorum bende göbeğimi hele hamile taytı kıyafetleriyle dahada belirgin oluyor 😊
Ygll Benimde 30 haftadan sonra çıkmaya başladı hatta 8 aylıktı görenler maşallah 4 aylık olmuş bile diyolardı. Bende diğer dördü de içerde diyodum :) xray cihazından geçmiyodum avmlerde rahatsızlığınız mı var hanımefendi diyodu güvenlik hamileyim diyodum 8 aylıktım anlamıyolardı :)