sura_95 benim de hep yüksek hamileliğimde levotironun dozunu 100 e çıkardı. Dahiliye endokrine yönlendirir oraya git aylık kan takibi yaptır bişecik olmaz. Sabahları aç karna içeceğin hap verir dozuna göre. Bana eğer levotironu içmezsen zeka geriliği olabilir çocukta demişti kadın doğumcu.