merhaba anne ve anne adayları bi sorum olacak..ben göbekten clexane yapıyorum da dün yaptığım iğne oldukça morardı ve içi sert ve yumru sekilde kaldı..böyle olduğu zaman iğneyi tekrar yapmam gerekiyor mu yoksa hertürlü kana karışıyormu..tecrübeliler yardımcı olabilir mi lütfen