R_Arslan benim bir ara sancım oldu devlete gittim eşim ambulans çağırmıştı buraya acile gelebilirsin demişti didem hanım, epidural için sorduğumda gece Doğumda anestezis yok epidural yapamayız demişti bende yokum demedi birde yenidoğan yoğun bakımı var 2 tane de doktoru var