16 haftalığım bende de yeni başladı bu p.tesi korkudan hemen doktora gittik 😐bebegin sonu oluyormuş o aşağa düşmüş ama korkulacak bir şey yok dedi doktor hap verdi sabah akşam içiyorum ♡Allahım bin şükürler olsun ki bebegim iyi ama dun aksam yine oldu bolca dinleniyorum♡♡