Gebeyim Kizlar son 15 gundur sabahlari ozellikle elimin tamami uyusuk sonrasi da hareket ettikce parmak ucunda oluyo hic gecmedi kac gundur bazilari norml bizdede oluyo diyodu da cok zor ya hissedemiyorum 38 haftalik oldum
ZehraAlbayrak Gebeyim ben 21 deyim bendede basladi gece elimin uyusukluguna uyaniyorum ama sanki ustune yattim yada kivrik tuttumda ondan oluyo gibi elimi duz uzatip bekleyince geciyo ama iki gecedir oluyo belkide hamilelikten bilemiyorum acaba kotu bisiymi
Duyguxx Gebeyim 37 haftalığım bendede yaklaşık 3 haftadır oluyo. Aynı sinir sıkışması gibi. Doktoruma söyledim muhtemelen ödem olmuştur ödeme bağlı sinir sıkışmasıdır dedi. Günlük hayatımı etkilicek kadar rahatsız ediyor beni doğurunca hemen geçer mi acaba 😞
EUEUEU Gebeyim bende 23 haftalıgım ellrimde ve ayaklarım uyuşma ve hemn karıncalanma oluyo eskiye göre.gebelkten oluyodur kan akışı felanda değişiyoya.sizin bide daha fazla gebeliğiniiz normaldir
AyseTugba22 Aynı durum bende de var 25 haftalığım 1 haftadır sabahları elimin uyuşukluğuna uyanıyorum bende post açcaktım 😊 isabet olmuş siz açmışsınız bu konuyu neden oluyor bende anlıyamadım
Gebeyim Duyguxx benimde ayni iste cok rahatsiz oluyorum bir yere dokunamiyorum cnku hissetmiyorum doktorumada sormayi unuttum
Mihri23 Bende de vardı kollarım ve bacaklarım uyuşuyordu doktora söyledim magnezyum eksikliğinden dedi ve ilaç verdi onu kullanıyorum