Fadik03 CanNurdan 2ay önce ölçtürdüm adetin 3.günü gel yeniden test yapcaz dediler 3.günü yokki adetim in bende ona gitmedim
Deletedmom2224 Masal10 adetinize daha varmış düşük çıkacak tabiki benim adetim geçtiği halde 65 filan çıkmıştı 2 gün sonra tekrarlayın iki katı artmışsa sağlıklı gebeliktir inşallah
Tekinnn Enemel ay gerçekten mi ben bugün 7.23 değeri gördüm biraz moralim bozuldu doktor var da diyemem yokda diyemem dedi. Nasıl ilerledi sizin anlatır mısınız biraz
Fadik03 CanNurdan 2ay önce hormon testi yaptırdım cnm adetten 3.gün önce beta hcg baktırdım idrar testim silik 2çizgi DİE yokmuş gebelik adet oldum zaten
ant2602 Masal10 ben bir gün önce yaptırdım 29 çıktı. Önemli olan şuan değerin iki gün arayla iki katı artış olması. 29-85-259 olarak artış gösterdi benim değer. Kan testini yaptır ve mutlu ol. Değere göre şuan hamilesin
CanNurdan Masal10 size demiyorum 2 ay önce ölçtürmüş çıkmamış etiketlediğim arkadaş bana sordu da gebelik olabilir mi diye
oztmizayse arkadaşlar merhaba ben de geçen ay kimyasal geçirdim. 1 temmuz adet günümdü aynı gün test yaptım değerim 18 di. 4 gün sonra da kaybettim. kimyasal yaşamışım. doktor denemeye devam edin beklemeyin dedi. kimyasaldan hemen sonra gebe kalanınız var mı
Enemel Tekinnn banada 10 olmadan var diyemem dedi hatta çamasırıma kahve leke geldi birkaç kez utrasonda kese gözükmedi ben haftada iki kez beta hcg yaptırdım değerim 4000i gecince doktora gttim keseyi gördük 4 haftalık dedi 7haftada kalp atışını duyduk
Tekinnn Enemel ben dün çok korktum tamam dedim yok bebek üzüldüm falan böyle sizlerin yorumlarını okuyunca biraz rahatladım. İnşallah artar benim ki de
Enemel Tekinnn artar Allah’ın izniyle cnm merak etme kendini boşa üzme benm hamileliğimin ilerlemeyecegini bile söylediler ama allah nasip etti