Dil Kızlar 38+5 olduk sancının yalancısı bile yok. Sıcaklar da çok bunalttı. Artık doğurmak istiyorum. Ne yapsam ki doğum olsun diye ☺️
Fatmabltc Dil 39+5 sanki ben degil kocam dogurcak onda daha cok belirti var alip yürüyüşe çıkartıyor adam pert oluyor bende tik yok😂😂😂😂😂😂
Dil Birde derler kız çocuğu erken gelir sıcak havalarda doğum daha erken olur yok bizde niye bunlar kâr etmiyor acaba ☺️