Sevinc93 Merhaba, 31.haftama girdikten sonra bebeğimin hareketleri iyice azaldı. Artık sadece günde birkaç kez kıpırdama gibi hareketler yapıyor. Normalmi sizce? Yarın doktor kontorulum var, orda da sorucam tabi ki ama bi fikrinizi almak istedim.
derinmilatuncay Sevinc93 bende de aynı artık. Günün çoğunu uyuyarak geçiriyormuş doktorum sorun yok. Normal bu aylarda dedi
Efsoo Sevinc93 canim yazik bebeyin tekme atmaya yeri kalmamis artik.o uzden kipirdiyo.benim bebisde oyle oldu.3qden sonra tekmelemedi kipirdadi ah acitiyor ama her haraketiyle yanu normal bisey.sona kadar oyle gidicek yeri daralmis
NaileK Bende de aynı endişe var 30.haftadayiz bazen gün boyu hiç durmuyor bazen de az hareket ediyor 😏