Gulsengoksun şöyle düşün insanlar eskiden tarlalarda doğuruyormuş. 16 yaşında çocuk doğuran var . Sen neden yapamayasın? Normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum çok da zordu doğumum ama hepsi anlık. O günün sonunda herşey bitiyor. Karnın da kalmıyor , sütün de erken geliyor. Bir kere işin doğalı bu. Doğada sezaryen doğum mu var ?? Sezaryen bir tercih değil zorunluluktur lütfen bunun farkına varalım. Ayrıca sezaryenle doğumun çocuğun psikolojisine etkisini anlatan bir kaç makale okumuştum tavsiye ederim