Bende sizdenim kızlar 40+5 oldum bugün yarın sabah 8 de suni sancıyla Doğum başlatılacak gece 12 den sonra bişey yeme dedi doktorum belki de sezeryana alacaklar.Nişan geleli 3 gün oldu 2 cm de açılmam vardı.Sancı vs hbişey yok sadece düzenli olarak 10 dakika da bir kasılmalarım oluyor