Merhaba, 36+1 günlük hamileyim 3gündür düzensiz kasılmalarım artık 10dk bire inşnce doktora gittim nstde 85-100-100-90 olarak sancılarım çıktı serum verdiler. Böylece sancı aralıkları düzensizleşti. 1,5cm açılmam vardı. Dün tekrar 10dk bir indi açılmam 3cm olmuş. Eve geri gönderdiler bu 3cm açılmayla 1-2 hafta sonra doğurma ihtimalim var mı? Yoksa 2-3gün içerisinde olur mu? Hala sancılarım var 100civarı fakat 10dkdan aşağı inmiyor