Nursema25 ya babası izin aldı geldi izni bitecek hala bebek ortada yok 😂😂 40 hafta Doğum için iyi bi süre diye düşünüyorum ama içim de hiç rahat değil onu suni ile zorlıcaz diye ama suni olmasa bu tembel minnoş 42 de de gelmez 42 de suni almak daha zor olur kafamda deli sorular 😂😂😂🤔