gulertkn sanırım suyun geldi , benim de 36+1 de tuvaletimi yaptıktan sonra elimi yıkarken bacaklarımdan aktığını hissettim ve apar topar hastaneye gittim. Dr su olup olmadığından emin olmak için muayene etti sonra yatışım yapıldı ve o gün oğlum doğdu.