Hey kizlar yine ben ve yine 1 hafta geride biraktik 🙋🏻♀️ Biz 32 hafta olduk 56 gunumuz kalmis ve kereviz buyuklugundeyiz 😁 kizimin odasini yavas yavas yaptik dolabi yatagi kuruldu halisi avizesi perdesi gelecek tum esyalari yikandi utulendi mis kokulumun 💗 hastane valizimi de bi yandan yavas yavas hazirliyorum 💗 baya bi hazirlik oluyor yaklasiyoruz sonaa cok heycanliyimmm , ya sizlerr ? 👶🏻