Ayliiiiin 39 haftalık hamileyim sabahtan ber adet ağrısı gibi ağrı vardı hastaneye gittim sancılarım 10 dakika da 3 kerr 80e vuruyodu düzenli olarak açıklığım 2 cm henüz evde çek sancını dediler de durumu böyle olan varmı ? Ne zaman sıklaşacak bu ağrılar çok az hissediyorum
Sevdaturhann Ayliiiiin bu kisiden kisiye degisen bir seyyy ins sancilariniz siklasip acilmaniz kolay ilerlerrr allh yardimciniz olsn hayirli dogumlar nasib etsin
CicekGirayBysl Ayliiiiin 37+3 üm gece gittim sancı 4 dk da bir 100-120 arası vuruyor açıklık 1cm Eve git dedi evde cek dedi sıkıntı zaten haftalardır çekmem 🤦🏻♀️
Anacsevgidolumelek Ayliiiiin bende 39 haftalik hamileyim sabahtan bu yana ara ara vuran belden gelen adet sancisi var yarin nst ye girecem umarim dogum sancisidir ve yavrumuzu hayirlisiyla kucagimiza aliriz ve Allah bir anda saglikla kurtarir bizi 🤲🤲🤲
Bccsn Evde oyalanmaya çalış, çanta hazırlıklarını kontrol et duşa gir yemek ye. Benimde düzenli sancılarım vardı serumla düzensiz hale getirdiler. 3cm açıklık var evde bekliyorum