Oglusannesii benimki de evlendikten sonra 6 ay bıraktı. Sonrada bir süre gizledi içtiğini. Hatta en büyük tartışmalarımız bu yüzden oldu. Benden gizlemesi, gizli gizli içmesi yüzünden. Asıl çok bozulduğum benden gizli bir şey yapmasıydı. Bu duygu beni çok üzdü. Sigara içmesinden çok gizlemesi, hayır sana öyle geliyor vs demesi... baktım ilişki yıpranıyor bıraktım bende mücadeleyi. Baskıyla, yapma demekle olmuyor demekki diye... ama şimdi evimize bir bebek geliyor, sigara kolan bir babanın yanında ben bile rahatsız olurken bir bebeği kucağına verme fikri bu bırakma konusunu yüne gündemimiz yaptı🤷🏽♀️