tubaemrah45 14 haftalık gebeliğimde cinsiyeti hala öğrenemedım ben mı acele edıyorum yoksa doktorlar mı söylemek istemiyor . Doktoru sıkıştırdım yapısına bakarsak kıza benzıyor dedı 😂 yapıya göre cınsiyet belli oluyor mu ?
ilminur_ilhan tubaemrah45 bende 14 haftalığım dun gittiğimde doktor yüzde 90 kız dedi değişmez artık dedi 😊
Ceyda28 Ahh kuzum ahh sana bana kalsa keşke o işler malesef bebişlerimiz ne zaman isterse o zaman gösteriyorlar cinsiyetlerini ben 5. Ayda öğrenebildim kızım olacağını ama kişiye göre değişiyor tabi🤗🤗
Cileginannesi tubaemrah45 canım ben 11 de gıttım kız dedı 13te gıttım erkek dedı bende hala ogrenemedım😂