R_Arslan Defnekrblt evet 32de direk almak gerekiyo gunu cikiyo zaten doktorda tam 32de verdi raporumu direkt muhasebeye ilettim
Defnekrblt Ya benim 32. Günüm bayrama denk geliyor onceden hic gitmedigim bir doktora gitsem de son adet tarihimi 5 gün erken söyleyip rapor alsam sence sorun olur mu 🙄 R_Arslan
R_Arslan Defnekrblt bayrama denk geliyorsa öncesinden gidip rapor yazdirsan olmaz mi bence doktorunla bi gorus yardimci olacaktr