Kızlar cuma aksami bel agrısı kasılma ile hastaneye gittim az Bı acılma var dendi ama sancılarım cok yuksek cıktı doktor yatiş istedi ben eve geldım ama 36+4 hamileyim bugunde kasılma sancı var ama cokta yuksek değil ama Bi saat önce lavaboda ıdarrımın kanli ve cok az geldiğini gördüm az demin yine aynı sekılde oldu neden böyle oldu napmalıym