Kızlar 5 agustosta sezeryan olucam ama bugün doktor bebegin kanala girdigini söyledi daha 5 gün var sezeryan gününe nst de sancım çıkmadı kanala girdikten ne kadar süre sonra dogum başlıyor sezeryan günü gelmeden bebegin gelmesinden korkuyoeum doktorum tatilde 5 agustosta gelicek😣