Yyesimm89 24+2 günlük hamileyim kızlar ve okuyorum yorumları herkes neredeyse 20 haftalarda yaptırmış ama benim doktor randevuyu bu ayın 31 ine verdi Neden genelden daha uzun süre anlayamadım var mı benim gibi olan
Kumsalinannesii Yyesimm89 20 ile 24 hafta arası yapılıyor diye biliyorum neden bu zamana kalmışki anlamadım
Yyesimm89 Zaten yorumlara bakınca şaşırdım bende neden beni bu kadar geçe bıraktı diye bu ayın sonunda hayırlısıyla güzel sonuçlar alırız inşallah anlamadığım özel hastanede birde devlet de değil yani