Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim. En son 15 Temmuzda doktora gittim baktı her şey yolunda dedi . Bebek baş aşağıda pozisyondaydı doktorum normal dedi. 2 gün önce de sağlık ocağına tetanoz aşısı için gittim ebe hareket hissedip hissetmediğimi sordu bende daha hissetmiyorum dedim 2 hafta sonraya attı iğneyi. Asıl sorun o değil de kalp atışlarını dinlemek için böyle elinde ses cihazı gibi bir şey vardı karnıma jel döktü ultrasonda bakar gibi gezindi karnımda ama görüntü yok ses var sadece. Sonra bana kasıkların çok ağrıyor mu diye sordu bende hayır çok yorulduğum zamanlar oluyor neden ki dedim bebek biraz aşağıda sanki dedi sorun yok çıkar o yukarı dedi yat dinlen ağır kaldırma ağır iş yapma dedi ama ben o gündemin beri tedirginim bugün ilk hareketlerini hissettim bebeğimin böyle bir durum yaşayan var mı acaba ?