Defnem_11 Pink09 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah kaçıncı doğumunuz ve kaç haftalıkken sezeryan olacaksınız acaba
Cagla94 Pink09 hayırlısı olsun canım rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin. bende 36+6 oldum. Benimde sezeryan bu cuma günü tarih belli olacak bakalım 🙈
Neslihan53 Sağlıklı kucağına almak nasip olır inşaAllah ben 36+1 oldumda havalara uctum normal doğumdada belli olsa ne zaman geleceği hiç 40 haftaya gtmek istemyorum artık takatim kalmadı😞