Haticepinaar0 merbaha oncelikle bos gebelik geçirdim ve evde dusuk yaptim kanamam en fazla bir bucuk hafta surdu aşırı derece migde bulantim var beyaz akıntılarım çoğaldı benim gibi yasayanlar var mi acaba 🙏
Htcglgnaksy Haticepinaar0 bende boş gebelik geçirdim ama kanamam başlayınca doktora gittim kesenin tamamını atamamışım kürtajla aldılar gidip göstermedin mi parça kalmış olabilir .
Haticepinaar0 Htcglgnaksy doktoruma gittim icimde herhangi parca yok ama bir sekilde tututma olurmus doktorum dedi bos gebelikte tutunma oldugunh ilk defa duydum bayramdan sorna tekrar kontrolum var parca kalsaydi beyaz akintim gelmezdi herhalde