Cansudemirel Kızlar 34+3 haftalığım. Sağ göğsümden ara ara süt geliyor ve bu akşamdan beri değişik bi ağrı var. Yaşayan var mı?
gizemaydemir_ Cansudemirel Benim 9 haftalıkken sıkınca süt gelmişti inanamamıştım sizde gelmesi normal sanki
Ozgehasan Cansudemirel 💁normal benim de hemen hemen 4.aydan itibaren falan geliyor. Ama skmayin sakin erken doğumu tetikliyor ve o ilk süt bebeginiz için çok önemliymiş 🙏😊
Duyguxx Cansudemirel benimde 25 haftadan beri geliyor doktorum elleme Doğumu tetikler dedi onun dışında sütün bol olucak dedi. Ağrıya gelince ağrı bendede oluyor anormal bi durum olduğunu sanmıyorum 🌸🌸
Cansudemirel lilamom yok normal olduğunu biliyorum sıkmamak gerekiyormuş hatta ama bugün bi ağrı var o yüzden sordum yaşayan var mı diye
lilamom Cansudemirel artik iyice sisiyorlar sut uretimi arttigi icinde aci agri oluyor benimde gecmisti sonradan tekrar basladi uclarida aciyor mesela kreme basladim artik ben
Ozgehasan Cansudemirel Hayırlı doğum nasip etsin Rabbim intihapli kanlı gelirse doktora gidin ama hemen hemsirem söylemişti🙏😊
Nuur2001 Ben daha hamile olduğumu öğrenmeden önce göğsümü sıktığımda süt gelmişti sonrasında yaptığım testle hamile olduğumu öğrendim 😂 şimdi 13+5 olduk hala sıksam gelir yani
Rbs111 Cansudemirel bende hep ağrı olurdu ama geçenlerde hepsinden daha farklı bi ağrı oldu. Bi kalktım yataktan tişört ıslanmış. Açtım göğsümü süt geliyo 22. Hafta bu arada. Yani o ağrı normal
R_Arslan Cansudemirel cok normal sut kanallarin aciliyor dogum yaklastigi icin🤗 benim sütüm akiyo bazen uzerime leke yapiyo masaAllah sutumuz bol olur insaAllah😍