Bsrkrgz çok farklı bir sistem var Kanada’da mesela. Özel hastane yok, sosyal devlet her vatandaşın eşit sağlık haklarından yararlanmasını sağlıyor. Tamam çok güzel ama Araştırdığım kadarıyla bu sebeple doktor seçme gibi bir durumunuz da yok kimse nöbetçi doğumuzu o gerçekleştiriyor, hatta kadın doğum doktorları değil pratisyen hekimler yapıyor.mümkün olduğunca Sezeryan yanlısı değiller. 33. Haftada gidiyorsunuz ve o süreden sonra bir sıkıntı olduğunda ultrasona girmeniz gerektiğinde sizi ultrason merkezlerine yönlendiriyorlar çünkü hastanelerde ultrason cihazı yokmuş 🤷🏻♀️ Radyologların işiymiş orada. Sadece 1-2 muayene yapılıyormuş 33. Haftadan sonra doğuma kadar.benim ilk hamileliğim, dil sıkıntım yok ama ya anlayamazsam bir sorun var mı yok mu? Hastane - ultrason merkezi arasında mekik dokumam lazım. Orada doğum yapanlardan bir anne “kimse sizin prenses nazınızı çekmiyor, herşey standart ve sisteme göre “ yazmış. İyi hoş, zaten nazlı bir insan değilim de sistem biraz değişik geldi bana 🤷🏻♀️