Kızlar 1 ay önce kürtaj oldum şuan ilk adet dönemimi yaşıyorum ve aşırı kanamalı geçiyor açık kıpkırmızı bir kanama normal mi bunlar içimdende bir ses hamile olsam da keşke yerleşme kanaması olsa diyor🙈 Ama malesef siz neler yaşadınız bu dönemde ne kadar sonra hamile kaldınız?