Nilveannesi10 Merhaba arkadaşlar karnımda kasılma vardı nst ye soktular erken doğum belirtisiymiş kasılma. Geciktirmek için nidilat başladılae. Daha önce kullanan var mı ? Ne kadar kullandınız ? (25. Haftamdayım bu arada )
Series26 Nilveannesi10 31+5 te başladık 35+3 üm hala kullanıyorum başta günde 2 taneydi yeterli gelmedi 3 e çıkardı doktorum
deletedmom832 Nilveannesi10 nidicard ve adalat veriliyor rahimi sıkılaştırsın diye bende kullandım 35. Haftaya kadar rahimde yumuşamam ve erken Doğum riskim vardı sonra bıraktırıyor doktor tansiyon ilacı normalde ama damarları sıkılaştırma özelliği de varmış tansiyonuna dikkat etmen lazım biraz düşürüyor bide yanaklarda kızarma ve aşırı uyku yapıyor 🤭
R_abia Nilveannesi10 kasılmalar için kullanıyorum bende 23. Haftada başladım şuan 30 haftalığım ilk 4 taneyle başladım sonradan 2 ye düştük sabah akşam devam ediyorum
Nilveannesi10 Ah İnşaAllah ben de 30’lu haftaları görürüm perinotoloji servisinde yatıyorum şu an. 20 dakikada 1 ile başladılar günde 3 ile devam ediyorlar şu an
Series26 Nilveannesi10 inşallah canım 🤲🏻🤲🏻 Bende en azından 35 i görsek diyordum şimdi 38 i görelim artık diye dua ediyorum Rabbim sağlıklıca versin inşallah evlatlarımızı 🥺
Nilveannesi10 Brc06 servikal uzunluğum her gün kısalıyor hastanede yatıyorum vermezlerse çıkacak benimki 🥺
Nilveannesi10 deletedmom832 ben de yan etki yapmada çok şükür. Kasılmalarımı da geçirdi ama servikal uzunluğum her gün kısalmakta 😪
Alpcnr Nilveannesi10 26 haftadan beri kullanıom 34 oldum ilk cok yan, etkisini yaşadım ama sonra geçiyor sancıyı geçiren tek ilaç bu