kursadecmel 20+2 olduk bazen hareket hissediyordum ama bugün hiç hissetmedim ya. Çikolata yedim dondurma yedim bana mısın demedi. Randevum bayramdan sonra daha çok var. 😔
61hok kursadecmel benim de aynı bazen korkuyorum bir gün çok hareketli bir gün hiç tık yok korkyrm inşallah iyilerdir dua edelim inşallah 🤲🏻
Ererer kursadecmel cnm telaş ypma bazen hareketlerini hssedemyblrz ... mesela Ben ultrasyondayken hep oynadgnı gördüm ama hssetmdm .. bazen hsdyrm hep basende günlerce hsstmdgm oluyor
Melektrk kursadecmel canım geçen gün banada oldu bir iki kere anca hissettim hareketini çok minik oda normalde baya hissederim gün içinde akşama doğru sağlık ocağına gittim dayanamadım herşey yolundaydı bu haftalarda minik minik hareket de hissetsen korkma azıcık da hissetsen sorun yoktur yani
61hok kursadecmel sıkma canını moralini bozma acile yada pazartesi doktora git kendi doktoruna bayramdan sonra gidiceksen başka doktora git ben çok takmim diye bazen öyle yapıyorum 😂
H53 kursadecmel kii düşünün yani biz 21. Haftamıza girdik daha dün gittim doktora bu şekilde söyledi 🤗
kursadecmel Melektrk yarın kpss var görevliyim 🙄🙄🙄 ve işim ne kadar sürer hiç bilmiyorum 😔 gitmek istiyorum aslında. İnsallah iyidir ♥️
H53 kursadecmel daha çok yeni hareket etmeye başlıyor doktorum yavaş yavaş hissedersin dedi bence de telaş yapma iyidir Allah’ın izniyle ben de bi gün hissediyorum bi gün hissetmiyorum 😇
Rbs111 kursadecmel uyuyolar artık canım 22+4 olduk bugün akşama kadar hissedemedimmm şimdi yeni yeni oynuyo içerde uyuyorlar düzenlerini oluşturuyorlar ☺️Nedense hepsi gündüz uyuyo 😂
Duuyguum kursadecmel bende tüm gün öyleydim bugün canm 20+2 yim bi saat önce üç dört defa baloncuk patlar gibi oldu yine o zaman rahatladım biraz olabiliyor demekki ama insan çok kaygılanıyor gerçekten çok stres yaptım bende