9 haftalık hamileyim ilk haftadan beridir mide bağlantısını çekiyorum heleki aç karnına aşırı oluyor ve öksürmemeye çalışıyorum bi öksürürsem tamam ne yediysem çıkarıyorum valla kızlar tatlı telaş bunlar idare edicez 3. Aya kadar normal diyorlar ama bilmiyorum 2. Ayımdayım 3. Aydan sonra nasıl olucak bakalım 😊😊