22 haftalık hamileyim hemşirem 24 haftalık ta tetenoz aşısı olunacağını söyledi son 5 yılda olmadığım için 2 adet olacakmısım bi yerde de okudum yaptırmayın düşükte oluyor diyorlar yaptıran anneler fikir verecek anneler burada mı napmam gerek bilmiyorum 😔