Mirayecemm Haftaya girdik Bebisimin hareketlerini gün içerisinde baya hissederdim dünden beri çok az hatta bugün hiç 🤦♀️ Endişelenmeli miyim? Bir şey olmuş mudur ?
Alarasel Mirayecemm cnmm lütfen endişelnme bu haftalarda yani ztn düzene girmiyo hareketler drm 26 . Haftadan sonra düzenli takip yapılması gwrektiğini söylemişti ayrıca sırtını vs dönmş olablr ☺️☺️☺️
Naze2151 Mirayecemm ben o haftalarda az az hissettim sonra 24 e kadar hiç hissetmedim şuan 25 kıpır kıpır 😂😂😂
Alarasel Mirayecemm soğuk su iç birazck yani ılık da olur çok soğk olmasn hasta olma😀tatli bişiler atıştr istersn bi bak ama endişelnme bnce norml yani
Kbramsa Biraz uzanıp çikolata yesen ve beklesen canım yorulduysan bide daha yeni hareketlerini hissettiğin için bazılarını kaçırabiliyorsun hissedemiyorsun o haftalarda
Mirayecemm Ya bütün gün çok endişelendim pazartesi kontrolümüz var zaten teşekkür ederim yorumlarınız için rahatladım biraz 🙏🙏