Mansuraunlu İyi akşamlar arkadaşlar bşy soracam hamileyim ilk gebeliğim 12,5 şimdi dün akşam elimi karnıma koymuştum tekme gibi değişik tuhaf bşy hissettim bu haftalarda olabiliyor mu çok güzeldi ama lütfen bilgilendirin beni
Asli2663 Mansuraunlu bende hissediyorum sandım ama bağırsak hareketi falandır dedi doktorum. İlk gebelikse 18.haftadan sonra hissediyormuşsun ben şimdi 18. Haftamdayım pıt pıt birşeyler hissediyorum baloncuk gibi 😊 ama bilmiyorum hala canım
Tugraninannesi Mansuraunlu ilk gebelikte 18.hafta ve sonrasında hissetmeye başlıyorsun içinde kelebek varmış kanat çıtpoyormuş gibi yada karnında damar atıyormuş gibi oluyor
MucizemE Mansuraunlu canım bu haftalarda çok çok zor hissetmen çok erken gaz yada bağırsağın felandır
Tugcecantfn Mansuraunlu Merhaba! Canm Ben 20 haftayi bitircemm prensesimi hissetmek icin Sirt ustu yatiyorum Gobegimi acip kumandayida Oldugu bolgeye koyuyorum nefes alma 5 10 saniye Oyle bir hareket ediyor kumanda oyle bi sallaniyorki anlatamam Eşimle hayret icerisinde izliyoruz videosunu aldk deneyin isterseniz 💋❤
Aysegl Ben 19. haftamdayım. Geçen hafta içinde hissettim ilk, şimdi bunu yazarken de pıt pıt yapıyo benim güzel kızım. Çok güzel bi his🐥😍 Allah tattırsın size de yakın zamanda 🙋🏻♀️😇
Tugcecantfn Mansuraunlu Ben Tepki verdigi yeri buluyorum hemen Uzanip kumandayida oraya koyuyorumcanm 19 hafta oldgnda dene goruceksin 🙏🙏