Fuldenk ESENarslanhan canım merhaba bende onu kullanıyorum hatta gebelıkten once de kullandım doktor yazdı ayrıca kadın doğumcu. Zaten folik asit günlük miktarı fazlaysa idrarla atılıyor. Vücutta depolama yapmıyormuş bunu da ünlü bir jinekologdan dinledim😎 Yani için rahat olsun Allahın izniyle bir şey olmaz 🙏🙏
Asrinayaz ESENarslanhan cnm doktorum bna yarısını bile içsen fazla bırak onu çeyrek içsen bile fazla demişti bnde öle söyledim evde daha bitmemiş kutu vardı çünkü sağlıkocağındaki doktorumda böyle bir tez var ama doğruluğunu bilemem demişti
sevval55 ESENarslanhan benim doktorumda onu öneriyor bana bende okudum ana doktoruma guveniyorum zaten 13. Haftadayum bıraktım
Buzii Benim doktorum da folik vermişti ben kullanıyorum zaten demiştim hangisi dedi folbiol dedim. O biraz yüksek kır çeyreğini iç dedi ben kıramıyorum o kadar yarısını içiyorum zaten vitamin en fazla ne yapabilir ki
Dancer80 ESENarslanhan bence en güzeli doktorunuza güvenmek 8 aylık oldum her tür testten geçtim bu folik asistle ilgili yasadıgım bir sıkıntı yok bebekte gayet saglıklı ama dedigim gibi bir süre sonra kullanmayı bıraktırdı bana ve magnezyum d vitamini ve gün asırı kalsiyuma başlattı birde demir şurubu tabi :D
bridetobe ESENarslanhan dört ay içtim doktorunuz ne diyorsa onu yapın. Agrı kesici de bile bin tane zarar yazıyor takılmayın hic