26 temmuz saat 8’30 da girdim 8’49 da canımın içi dünyaya geldi. İlk gün çok zor geçti sonda beni maaf etti o çok kötü oldu bende. Bugun sabah bebek doktoru geldi kanında enfeksiyon varmış bebek ünitesine aldılar dua edin biran önce kavusayım allah herkesin yardımcısı olsun.