Rumeysa52 R_Arslan canım ben nesguik tüketiyorum sütü sade içemiyorum , bende bebeğim iri olsun istiyorum ya , zayıf olmasın çocuğum ama Doğum zor olur ozaman dimi
R_Arslan Rumeysa52 canim bebegin kilosuna takilma bana eger bu sekilde giderse normal dogurtmam 4 kilonun ustune cikar bebek o riski de alamam sezeryan olursun dedi dunyam basima yikildi. Iri olmasi da iyi degil ki. Saglikli olsunlar haftalariyla uyumlu olsunlar. Hem dogurmakta kolay olucak o sekilde. Rabbim su gibi dogumlar versin. Dedigim gibi kiloya takilma benim vitaminleri vs hep kesti doktir. Bende cok kilo alcak diye korku yasiyorm hep.
Rumeysa52 R_Arslan doktorum hep haftasına göre kilosu iyi dedi böyle giderse 3 kg üstünde doğar dedi aynen canım önemli olan sağlıklı olması. 💋
inancbaykara 38 + 1 de 3600 demişti doktorumuz, şimdi 39+6 kac kilo bilmiyorum 😂 Ben ultrasona güvenmiyorum ama eksik ya da fazla çıkıyor her zaman.
Zmrtbdk dygualmila 2 gün önce 38+0 da 3071 idi.Yarın 38+3 de doğumum var.Bakalım kaç kilo çıkacak.Doktorum 200 aşağısı veya yukarısı çıkıyor genellikle dedi.
Rabiaibrahim0803 dygualmila ben 37+5 gunluk hamileyim en son pazartesi gunu gittim doktora 2900 gramla 3 kilo arasi olmus dedi.bakalim carsamba gunu yine gidicem kac kilo olmus acaba oglusum onu ogrenicem bi de cati muayenesi olucam sezaryen mi normal mi diye bakicak doktor.hakkimizda hayirlisi olsun 🤗
ChubbyOrange 37+0 da 3500 kilo dedi ama kafası biraz iri bir bebek olduğu için çocuğum kilo ölçümünü de etkiliyor çokta güvenilir bir rakam değil 38de tekrar randevum var bakalım o zaman ne olacak. 39da sezeryan olacağım erken gelmezse