Arkadaşlar merhaba🤗 35 haftalık hamileyim. 20. Haftada detaylı ultrasonda bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu öğrenmiştim. Sonra zamanla yukarı toparlamıştı. Normal doğuma bi engelim yok gibiydi. Bu aralar biraz kendimi yordum biraz da kasılmalarımın sıklığından bebeğimin eşi tekrar aşağı inmiş. Bugün kontrolüm vardı ve normal doğum yapamayacağımı öğrendim. Aynı zamanda bebeğe kan akışı sağlayan sol damarımda hafif tıkanıklık vardı. 32. Haftaya kadar coraspin kullanmıştım. Bugün plasentada hafif kanama alanı da görünce 38. Haftada mecburen sezeryanla alacağız bebeğini dedi doktorum. Çünkü daha fazla beklenirse kanama alanı yayılacağı için bebeğin gelişimi etkilenirmiş. Biraz uzun oldu ama bu durumu yaşayan varmı ? Şuan doğuma 3 haftam var görünüyor böyle olupta bebeğinin gelişimi etkilenen var mı acaba ?