23 haftalık hamileyim Bugün karın ağrısı nedeniyle dr gittim nst de falan da sancı çıktı. Vajinal muayene de etti akıntım olduğundan onu da kontrol etti. Sancılarımın idrar yolu enfeksiyonu kaynaklı olduğunu söyledi tek kullanımlık şase verdi onu daha önce kullanmıştım ve işe yaramıştı. Ama akıntı için donaxyl verdi fitil olarak kullanılacak onun hakkında bilgisi olan var mı?